Kurs Samoobrony

Instytut Analizy Ryzyka serdecznie zaprasza do udziału w kursie samoobrony

Znalezione obrazy dla zapytania krav maga

 

 

Celem kursu jest wyrobienie umiejętności z zakresu samoobrony, przydatnych w kontakcie z napastnikiem. Nauczymy Cię, jak skutecznie bronić się w sytuacji zagrożenia, oswobadzać z uchwytów, walczyć
w pozycji siedzącej i leżącej, dodać sobie pewności siebie uświadamiając sobie swoją siłę i odwagę, która tkwi w każdym z nas. Dodatkowo dowiesz się, jak się zachować w sytuacji zagrożenia, jak wzywać pomocy oraz jak skutecznie uciekać.
Po tym kursie, nie łatwo będzie Cię zaskoczyć i zrobić Ci krzywdę!

Kurs obejmuje:
- Podstawy i sposoby poruszania się w walce obronnej
- Miejsca wrażliwe na ciele człowieka – zasady i sposoby ich aktywizacji
- Dźwignie na stawy kończyn górnych - chwyty transportowe
- Uwalnianie z chwytów, obchwytów i duszeń

Zajęcia poprowadzi wykwalifikowany i doświadczony instruktor.

Czas trwania szkolenia: 90 minut, raz w tygodniu, przez okres ok.3 miesięcy.

Całkowity koszt szkolenia: 400zł (istnieje możliwość płatności w systemie ratalnym)

Zajęcia odbywać się będą w każdy piątek w godzinach wieczornych.

Serdecznie zapraszamy!
Liczba miejsc ograniczona!

Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt:

nr tel.: 17 866 1267

Email:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

Konferencja "Szkoła- bezpieczeństwo ponad wszystko"

7 grudnia 2016 Konferencja "Szkoła- bezpieczeństwo ponad wszystko"

 

 

Szanowni Państwo,

 

na tle ostatnich doniesień medialnych dotyczącycyh zagrożeń dla młodzieży szkolnej w różnych placówkach oświatowych i wychowawczych, m.in. w zakresie przemocy (pobicia, naruszania nietykalności osobistej), wymuszeń, dostępności używek itp., Instytut Analizy Ryzyka serdecznie zaprasza na konferencję "Szkoła- bezpieczeństwo ponad wszystko". Adresatami konfernencji są osoby funckyjne z jednostek oświatowo- wychowawczych, instytucjach związanych z zarządzaniem oświatą, nauczyciele, pedagodzy, rodzice oraz osoby ze środowisk zajmujących się badaniami w zakresie wychowania i edukacji dzieci i młodzieży.

 

W konferencji ze strony Organizatorów, prezenterami będą:

- przedstawiciel Instytutu Analizy Ryzyka- "Zagrożenia dla szkół",

- przedstawiciel Kuratorium Oświaty,

- przedstawiciel Policji - "Przestępczość i demoralizacja młodzieży szkolnej- w wymiarze przeciwdziałania",

- prawnik - "Prawne aspekty bezpieczeństwa w szkole oraz odpowiedzialności osób popełniających przestępstw lub wykroczeń w tym zakresie".

- psycholog/socjolog - "Psychologiczny wymiar przemocy w szkole"

 

Miejsce i czas realizacji: 7 grudnia 2016r., godz. 9:00, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów.

Udział w Konferencji jest bezpłatny!

Konferencja objęta jest patronatem Podkarpackiego Kuratora Oświaty.

Prosimy o potwierdzenie udziału do dnia 6.12.2016r.

 

Szczegółowe informacje o Konferencji można otrzymać kontaktując się z nami:

tel. 17 866 12 67

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Agenda Konferecji

Formularz zgłoszeniowy

 

 

 

 

 

 

Czarter i wynajem łódki

 

 

Szanowni Państwo,

IAR oferuje wynajem łódki na terenie Jeziora Solińskiego.

Czarter to gwarancja niezapomnianych wrażeń dla całej rodziny. Wygodna łódka i spokój jaki przynosi obcowanie z wodą i nieskazitelną przyrodą sprawi, że kolejny rejs  będzie tylko kwestią czasu.

Więcej informacji pod numerem telefonu: 17 8661267.

Cena: 100,00 zł netto / doba

I Forum Audytu w zakresie bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem – 7 października 2016 roku

Miejsce realizacji: Uczelnia Techniczno – Handlowa im. H. Chodkowskiej ul. Jagiellońska 82F, 03-301 Warszawa

Termin realizacji: 7 października 2016 roku, rozpoczęcie o godz. 9:00.

I Forum Audytu w zakresie bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem
5 punktów CPE.

Inauguracja Forum Audytu odbędzie się w Warszawie

Tematem przewodnim Forum jest omówienie zawodu Administratora Bezpieczeństwa Informacji, jako wyspecjalizowanego audytora ds. bezpieczeństwa informacji w jednostce. Uczestnicy Forum nabędą również niezbędną wiedzę w zakresie audytu bezpieczeństwa i zarządzania ryzykiem, jak również w zakresie kontroli biznesowej, jako narzędzia do kontroli dostawców i ich kontrahentów dla potrzeb rozliczeń Vat, w tym monitoring przetargów pod kątem eliminacji nieuczciwej konkurencji.

PRELEGENCI

Spośród zaproszonych prelegentów, swój udział dotychczas potwierdzili:

Pan Leszek Adamski  –  projektant technolog, organizator przemysłu, dyrektor finansowy, audytor
systemów kontroli wewnętrznej, doradca w zakesie organizacji zarządzania, w tym finansów i controllingu.

Pan Stanisław Hady- GłowiakAudytor II stopnia, wieloletni pracownik administracji publicznej, autor wielu publikacji naukowych, wykładowca prowadzący szkolenia i kursy oraz wykłady na uczelniach publicznych, przedstawiciel i ekspert ACFE Polska, ekspert ds. bezpieczeństwa informacji oraz w zakresie przeciwdziałania oszustwom, nadużyciom gospodarczym i korupcji.

Pan gen. bryg. rez. dr inż. Tomasz Bąk ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa państwa, zwalczania terroryzmu, zapobiegania nadużyciom gospodarczym, korupcji.

Pan płk rez. mgr Sławomir Adamczyk – ekspert w dziedzinie zwalczania przestępczości zorganizowanej, zapobiegania nadużyciom gospodarczym, korupcji.

Pan Rafał Kozioł – radca prawny, specjalista w zakresie prawa gospodarczego, mediacji oraz w zakresie przeciwdziałania oszustwom, nadużyciom gospodarczym i korupcji.

Pan Piotr Chmiel –przewodniczący Polskiego Oddziały ACFE, ekspert ds. compliance i audytu wewnętrznego.

Pan Ireneusz Jabłoński – członek zarządu PIKW.

Pan Piotr Grzybowski - członek zarządu PIKW.

 

Do udziału w konferencji zapraszamy w szczególności przedstawicieli organizacji rządowych
i samorządowych, wymiaru sprawiedliwości, audytorów wewnętrznych i osoby zainteresowane tematyką forum oraz osoby zajmujące się i zainteresowane zagadnieniami z zakresu ochrony danych osobowych. Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Forum oraz przyznanie 5 punktów CPE i punkty w Programie Ustawicznego Kształcenia.

 

UWAGA: Dla uczestników przewidzieliśmy atrakcyjne zniżki na szkolenia, kursy
i studia podyplomowe oraz usługi w zakresie audytu i bezpieczeństwa informacji.

 

Bloki tematyczne:

 I. Administrator Bezpieczeństwa Informacji, jako wyspecjalizowany audytor ds. bezpieczeństwa informacji w jednostce. 

II. Audyt bezpieczeństwa w jednostce.

III. Kontrola biznesowa w administracji publicznej, jako narzędzie do kontroli dostawców i ich kontrahentów dla potrzeb rozliczeń Vat, w tym monitoring przetargów pod kątem eliminacji nieuczciwej konkurencji.

IV. Standardy kontroli zarządczej w zakresie zarządzania ryzykiem w jednostce.

 

Punkty w Programie Ustawicznego Kształcenia oraz punkty CPE.

Udział przyznaje: 

  • 5 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia,  

          Krajowej Listy Profesjonalnych Audytorów i Kontrolerów Wewnętrznych

  • 5 punktów CPE

                          

 

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONFERENCJI :

Zgłoszenie przesłane do 3 września 2016 r.: 100 zł (netto + 23% VAT) od osoby *

Zgłoszenie przesłane po 3 września 2016 r.: 120 zł (netto + 23% VAT) od osoby *

Dla osób, które zapiszą się na studia, kursy lub szkolenia oferowane przez organizatorów (wymagane potwierdzenie zapisu) w terminie do 10 września br. udział w Forum w atrakcyjnej cenie 75 (netto + 23% VAT) od osoby *

* Jednostki upoważnione do skorzystania z zwolnienia z podatku VAT, będą proszone
o wystawienie oświadczenia, na podstawie którego będzie dokonywane fakturowanie usługi.
Brak oświadczenia będzie skutkował naliczeniem podatku w stawce obowiązującej tj. 23%.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik 2 do niniejszej informacji o konferencji.

Cena zawiera: uczestnictwo w Forum, materiały szkoleniowe wraz z zaświadczeniem potwierdzającym udział w szkoleniu, serwis kawowy.

Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany terminu konferencji, w przypadku, gdy do udziału w obradach potwierdzi swój udział zbyt mała liczba uczestników. Informacja w przedmiotowym zakresie zostanie przekazana wszystkim zainteresowanym nie później niż do dnia 15 września br.

Zgłoszenia oraz dowody wpłaty należy przesyłać mailowo pod adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Informujemy o możliwości przedpłaty za udział w Forum. Prosimy o wpłatę należności na konto: VERUM Dominik Rybka, PKO BP 79 1020 4027 0000 1902 0970 9140

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w Forum.

 

Kontakt do Organizatorów Forum:

  • Po stronie firmy Verum Dominik Rybka osobą do kontaktu jest Pani Aneta Myrda –
    tel. 536-575-892, e-mail:
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  • Po stronie ACFE I PIKW - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Zał Zączniki do pobrania:

Zał Zącznik 1-Karta Zgłoszeniowa

Zał Zącznik 2- Oświadczenie

Kurs Combat Medic

KURS COMBAT MEDIC

udzielanie pomocy w środowisku taktycznym w zakresie I i II strefy taktycznej

 

POZIOM I BLACK  TACTIC


Zapraszamy na sprawdzony i ceniony kurs Combat Medic w wersji scenariuszy MOUT/CQB z wykorzystaniem broni palnej, środków pozoracji pola walki i oczywiście sprzetem medycznym dedykowanym do stosowania w medycynie pola walki i zaakceptowanych przez Stowarzyszenie TCCC. Organizatorem kursu jest renomowana na rynku szkoleń bojowych i taktycznych firma Defendu. Instruktorami są weterani wojenni, oraz byli operatorzy GROM.

Kurs ma charakter podstawowy z zakresu udzielania pomocy w środowisku taktycznym w zakresie I i II strefy taktycznej.W ogólnym programie zrealizujemy:

1 Informacje wstępne o TCCC i przedstawinie czynności i wytycznych udzielania pomocyzgodnie z TC3
2 Zapoznanie ze sprzetem stosowanym w Ratownictwie Taktycznym
3 Tamowanie krwawień w I strefie taktycznej
4 Zapoznanie z ekwipukiem taktycznym i bojowym/ ekspozycja rannego
5 Opatrunki polowe i ich zastosowanie
6 Udrażnianie dróg oddechowych na polu walki
7 Opatrywanie innych obrażeń
8 Techniki ewakuacji taktycznej
9 Symulacja Dark Room
10 Symulacje Taktyczno-Medyczne


POZOM II BLACK  TACTIC


część wykładowa:
- przypomnienie podstaw TC3
- omówienie technik udzielania zaawansowanego pomocy wciężkich stanach
urazowych na polu walki
- farmakologia II strefy
- resuscytacja na polu walki w II strefie
- Przygotowanie do przekazania rannego personelowi medevac, dokumentacja
medyczna improwizowane metody zapisu informacji, wezwanie medevac

Praktyka (realizowana w ramach ćwiczeń i symulacji) :

Zabiegi zaawansowane:
- Zakładanie rurki ustno i nosowo gardłowej
- Zakładanie maski krtaniowej
- Zakładanie rurki krtaniowej
- Zakładanie rurki I-gel
- Intubacja dotchawicza
- Zakładanie drogi doszpikowej IZ-IO
- Zakładanie wkłucia dożylnego , oraz warunkach ograniczonej widoczności
- Montaż zestawów do przetoczeń, przygotowanie do użycia
- Monitorowanie parametrów życiowych, Pulsksymetria i AED
- Resuscytacja, BLS i AED w strefie potencjalnie niebezpiecznej
- Scenariusze z wykorzystaniem broni bojowej i środków pozoracji pola walki.
(przewidziana ilość amunicji na szkolonego to 50 szt. 7,62, 30 szt. 9 mm)


Dodatkowo każdy z uczestników na zajeciach otrzyma Indywidualny Pakiet medyczny w którego skład wchodzi ( indywidualny opatrunek, rurka nosowo-gardłowa, staza )

Koszt kursu to 750,00 zł

Zapisy: 178661267

 

Nasi partnerzy