Konferencja "Szkoła- bezpieczeństwo ponad wszystko"

7 grudnia 2016 Konferencja "Szkoła- bezpieczeństwo ponad wszystko"

 

 

Szanowni Państwo,

 

na tle ostatnich doniesień medialnych dotyczącycyh zagrożeń dla młodzieży szkolnej w różnych placówkach oświatowych i wychowawczych, m.in. w zakresie przemocy (pobicia, naruszania nietykalności osobistej), wymuszeń, dostępności używek itp., Instytut Analizy Ryzyka serdecznie zaprasza na konferencję "Szkoła- bezpieczeństwo ponad wszystko". Adresatami konfernencji są osoby funckyjne z jednostek oświatowo- wychowawczych, instytucjach związanych z zarządzaniem oświatą, nauczyciele, pedagodzy, rodzice oraz osoby ze środowisk zajmujących się badaniami w zakresie wychowania i edukacji dzieci i młodzieży.

 

W konferencji ze strony Organizatorów, prezenterami będą:

- przedstawiciel Instytutu Analizy Ryzyka- "Zagrożenia dla szkół",

- przedstawiciel Kuratorium Oświaty,

- przedstawiciel Policji - "Przestępczość i demoralizacja młodzieży szkolnej- w wymiarze przeciwdziałania",

- prawnik - "Prawne aspekty bezpieczeństwa w szkole oraz odpowiedzialności osób popełniających przestępstw lub wykroczeń w tym zakresie".

- psycholog/socjolog - "Psychologiczny wymiar przemocy w szkole"

 

Miejsce i czas realizacji: 7 grudnia 2016r., godz. 9:00, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, ul. Sucharskiego 2, 35-225 Rzeszów.

Udział w Konferencji jest bezpłatny!

Konferencja objęta jest patronatem Podkarpackiego Kuratora Oświaty.

Prosimy o potwierdzenie udziału do dnia 6.12.2016r.

 

Szczegółowe informacje o Konferencji można otrzymać kontaktując się z nami:

tel. 17 866 12 67

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Agenda Konferecji

Formularz zgłoszeniowy

 

 

 

 

 

 

I Forum Audytu w zakresie bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem – 7 października 2016 roku

Miejsce realizacji: Uczelnia Techniczno – Handlowa im. H. Chodkowskiej ul. Jagiellońska 82F, 03-301 Warszawa

Termin realizacji: 7 października 2016 roku, rozpoczęcie o godz. 9:00.

I Forum Audytu w zakresie bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem
5 punktów CPE.

Inauguracja Forum Audytu odbędzie się w Warszawie

Tematem przewodnim Forum jest omówienie zawodu Administratora Bezpieczeństwa Informacji, jako wyspecjalizowanego audytora ds. bezpieczeństwa informacji w jednostce. Uczestnicy Forum nabędą również niezbędną wiedzę w zakresie audytu bezpieczeństwa i zarządzania ryzykiem, jak również w zakresie kontroli biznesowej, jako narzędzia do kontroli dostawców i ich kontrahentów dla potrzeb rozliczeń Vat, w tym monitoring przetargów pod kątem eliminacji nieuczciwej konkurencji.

PRELEGENCI

Spośród zaproszonych prelegentów, swój udział dotychczas potwierdzili:

Pan Leszek Adamski  –  projektant technolog, organizator przemysłu, dyrektor finansowy, audytor
systemów kontroli wewnętrznej, doradca w zakesie organizacji zarządzania, w tym finansów i controllingu.

Pan Stanisław Hady- GłowiakAudytor II stopnia, wieloletni pracownik administracji publicznej, autor wielu publikacji naukowych, wykładowca prowadzący szkolenia i kursy oraz wykłady na uczelniach publicznych, przedstawiciel i ekspert ACFE Polska, ekspert ds. bezpieczeństwa informacji oraz w zakresie przeciwdziałania oszustwom, nadużyciom gospodarczym i korupcji.

Pan gen. bryg. rez. dr inż. Tomasz Bąk ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa państwa, zwalczania terroryzmu, zapobiegania nadużyciom gospodarczym, korupcji.

Pan płk rez. mgr Sławomir Adamczyk – ekspert w dziedzinie zwalczania przestępczości zorganizowanej, zapobiegania nadużyciom gospodarczym, korupcji.

Pan Rafał Kozioł – radca prawny, specjalista w zakresie prawa gospodarczego, mediacji oraz w zakresie przeciwdziałania oszustwom, nadużyciom gospodarczym i korupcji.

Pan Piotr Chmiel –przewodniczący Polskiego Oddziały ACFE, ekspert ds. compliance i audytu wewnętrznego.

Pan Ireneusz Jabłoński – członek zarządu PIKW.

Pan Piotr Grzybowski - członek zarządu PIKW.

 

Do udziału w konferencji zapraszamy w szczególności przedstawicieli organizacji rządowych
i samorządowych, wymiaru sprawiedliwości, audytorów wewnętrznych i osoby zainteresowane tematyką forum oraz osoby zajmujące się i zainteresowane zagadnieniami z zakresu ochrony danych osobowych. Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Forum oraz przyznanie 5 punktów CPE i punkty w Programie Ustawicznego Kształcenia.

 

UWAGA: Dla uczestników przewidzieliśmy atrakcyjne zniżki na szkolenia, kursy
i studia podyplomowe oraz usługi w zakresie audytu i bezpieczeństwa informacji.

 

Bloki tematyczne:

 I. Administrator Bezpieczeństwa Informacji, jako wyspecjalizowany audytor ds. bezpieczeństwa informacji w jednostce. 

II. Audyt bezpieczeństwa w jednostce.

III. Kontrola biznesowa w administracji publicznej, jako narzędzie do kontroli dostawców i ich kontrahentów dla potrzeb rozliczeń Vat, w tym monitoring przetargów pod kątem eliminacji nieuczciwej konkurencji.

IV. Standardy kontroli zarządczej w zakresie zarządzania ryzykiem w jednostce.

 

Punkty w Programie Ustawicznego Kształcenia oraz punkty CPE.

Udział przyznaje: 

  • 5 punktów w Programie Ustawicznego Kształcenia,  

          Krajowej Listy Profesjonalnych Audytorów i Kontrolerów Wewnętrznych

  • 5 punktów CPE

                          

 

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONFERENCJI :

Zgłoszenie przesłane do 3 września 2016 r.: 100 zł (netto + 23% VAT) od osoby *

Zgłoszenie przesłane po 3 września 2016 r.: 120 zł (netto + 23% VAT) od osoby *

Dla osób, które zapiszą się na studia, kursy lub szkolenia oferowane przez organizatorów (wymagane potwierdzenie zapisu) w terminie do 10 września br. udział w Forum w atrakcyjnej cenie 75 (netto + 23% VAT) od osoby *

* Jednostki upoważnione do skorzystania z zwolnienia z podatku VAT, będą proszone
o wystawienie oświadczenia, na podstawie którego będzie dokonywane fakturowanie usługi.
Brak oświadczenia będzie skutkował naliczeniem podatku w stawce obowiązującej tj. 23%.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik 2 do niniejszej informacji o konferencji.

Cena zawiera: uczestnictwo w Forum, materiały szkoleniowe wraz z zaświadczeniem potwierdzającym udział w szkoleniu, serwis kawowy.

Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany terminu konferencji, w przypadku, gdy do udziału w obradach potwierdzi swój udział zbyt mała liczba uczestników. Informacja w przedmiotowym zakresie zostanie przekazana wszystkim zainteresowanym nie później niż do dnia 15 września br.

Zgłoszenia oraz dowody wpłaty należy przesyłać mailowo pod adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Informujemy o możliwości przedpłaty za udział w Forum. Prosimy o wpłatę należności na konto: VERUM Dominik Rybka, PKO BP 79 1020 4027 0000 1902 0970 9140

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w Forum.

 

Kontakt do Organizatorów Forum:

  • Po stronie firmy Verum Dominik Rybka osobą do kontaktu jest Pani Aneta Myrda –
    tel. 536-575-892, e-mail:
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
  • Po stronie ACFE I PIKW - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Zał Zączniki do pobrania:

Zał Zącznik 1-Karta Zgłoszeniowa

Zał Zącznik 2- Oświadczenie

Kurs Combat Medic

KURS COMBAT MEDIC

udzielanie pomocy w środowisku taktycznym w zakresie I i II strefy taktycznej

 

POZIOM I BLACK  TACTIC


Zapraszamy na sprawdzony i ceniony kurs Combat Medic w wersji scenariuszy MOUT/CQB z wykorzystaniem broni palnej, środków pozoracji pola walki i oczywiście sprzetem medycznym dedykowanym do stosowania w medycynie pola walki i zaakceptowanych przez Stowarzyszenie TCCC. Organizatorem kursu jest renomowana na rynku szkoleń bojowych i taktycznych firma Defendu. Instruktorami są weterani wojenni, oraz byli operatorzy GROM.

Kurs ma charakter podstawowy z zakresu udzielania pomocy w środowisku taktycznym w zakresie I i II strefy taktycznej.W ogólnym programie zrealizujemy:

1 Informacje wstępne o TCCC i przedstawinie czynności i wytycznych udzielania pomocyzgodnie z TC3
2 Zapoznanie ze sprzetem stosowanym w Ratownictwie Taktycznym
3 Tamowanie krwawień w I strefie taktycznej
4 Zapoznanie z ekwipukiem taktycznym i bojowym/ ekspozycja rannego
5 Opatrunki polowe i ich zastosowanie
6 Udrażnianie dróg oddechowych na polu walki
7 Opatrywanie innych obrażeń
8 Techniki ewakuacji taktycznej
9 Symulacja Dark Room
10 Symulacje Taktyczno-Medyczne


POZOM II BLACK  TACTIC


część wykładowa:
- przypomnienie podstaw TC3
- omówienie technik udzielania zaawansowanego pomocy wciężkich stanach
urazowych na polu walki
- farmakologia II strefy
- resuscytacja na polu walki w II strefie
- Przygotowanie do przekazania rannego personelowi medevac, dokumentacja
medyczna improwizowane metody zapisu informacji, wezwanie medevac

Praktyka (realizowana w ramach ćwiczeń i symulacji) :

Zabiegi zaawansowane:
- Zakładanie rurki ustno i nosowo gardłowej
- Zakładanie maski krtaniowej
- Zakładanie rurki krtaniowej
- Zakładanie rurki I-gel
- Intubacja dotchawicza
- Zakładanie drogi doszpikowej IZ-IO
- Zakładanie wkłucia dożylnego , oraz warunkach ograniczonej widoczności
- Montaż zestawów do przetoczeń, przygotowanie do użycia
- Monitorowanie parametrów życiowych, Pulsksymetria i AED
- Resuscytacja, BLS i AED w strefie potencjalnie niebezpiecznej
- Scenariusze z wykorzystaniem broni bojowej i środków pozoracji pola walki.
(przewidziana ilość amunicji na szkolonego to 50 szt. 7,62, 30 szt. 9 mm)


Dodatkowo każdy z uczestników na zajeciach otrzyma Indywidualny Pakiet medyczny w którego skład wchodzi ( indywidualny opatrunek, rurka nosowo-gardłowa, staza )

Koszt kursu to 750,00 zł

Zapisy: 178661267

 

Czarter i wynajem łódki

 

 

Szanowni Państwo,

IAR oferuje wynajem łódki na terenie Jeziora Solińskiego.

Czarter to gwarancja niezapomnianych wrażeń dla całej rodziny. Wygodna łódka i spokój jaki przynosi obcowanie z wodą i nieskazitelną przyrodą sprawi, że kolejny rejs  będzie tylko kwestią czasu.

Więcej informacji pod numerem telefonu: 17 8661267.

Cena: 100,00 zł netto / doba

Stewarding – Najwyższa Jakość Organizacji Imprez

Szkolenie w ramach realizacji programu
„STEWARDING – Najwyższa Jakość Organizacji Imprez”

Cel szkolenia

  • Przyswojenie wiedzy zawartej w nowoczesnym pakiecie szkoleniowym dotyczącym stewardingu stadionowego: „Stewarding – Pakiet Szkoleniowy PZPN”;
  • Uzyskanie przez kandydatów kompleksowej wiedzy w zakresie pełnienia obowiązków członka służb informacyjno-porządkowych, a tym samym podniesienie standardów obsługi podczas imprez masowych organizowanych;
  • Uzyskanie certyfikatu potwierdzającego powyższe kwalifikacje.

Czas trwania

  • 2 dni szkoleniowe, w ramach których zostanie omówionych 8 modułów składających się na “Stewarding – Pakiet Szkoleniowy PZPN”;
  • Warunkiem ukończenia szkolenia oraz uzyskania certyfikatu członka służb informacyjno-porządkowych jest uczestnictwo we wszystkich modułach szkoleniowych.

Termin i miejsce szkolenia

  • Szkolenie w dniach: TRWA NABÓR (2 dni szkoleniowe);
  • Miejsce: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Materiały szkoleniowe

  • Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe w postaci notatnika stewarda.

    Koszt kursu

  • 120,00 zł

Nasi partnerzy