Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie administracji publicznej.

Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie administracji publicznej.

urzednik

Tematyka:

  • Skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Bariery w komunikacji
  • Obsługa klienta w rozmowie telefonicznej
  • Mowa ciała
  • Sposoby reagowania na agresję i krytykę klienta
  • Obsługa kilku klientów równocześnie
  • Załatwianie trudnych spraw w obecności innych klientów
  • Błędy w obsłudze klienta
  • Zakazane zwroty, kierunki rozmowy i zachowania
  • Postępowanie z klientem nastawionym roszczeniowo i negatywnie
  • Najczęstsze problemy z klientem
  • Asertywność w kontakcie z klientem
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku urzędu
  • Uzmysłowienie uczestnikom wagi dobrych relacji z klientem.

 

Termin szkolenia: trwa nowy nabór

Godziny zajęć: 15:30-19:30

(BUDYNEK WSIiZ - sala zostanie określona przed rozpoczęciem kursu)

Czas trwania: 6 godzin

Koszt:  100 zł

ZAPISY:

  1. 1.W celu zgłoszenia udziału proszę o uzupełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej www.instytutryzyka.pl zakładce „szkolenia” tutaj. lub osobiście w biurze Instytutu – budynek WSIiZ, ul. Sucharskiego 2, 35- 225 Rzeszów, pok. 225.
  2. 2.Opłatę za kurs w wysokości 100 zł, należy dokonywać wyłącznie przelewem na konto:

Kredyt Bank SA (Bank Zachodni WBK SA)

05 1500 1100 1211 0007 0903 0000

Tytułem: Opłata za kurs profesjonalnej obsługi (Imię i Nazwisko)

* W  przypadku nie osiągnięcia wystarczającej liczby osób (tj.15), termin kursu, może ulec zmianie.

Wszelkie pytania prosimy kierować: na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
                                                             telefonicznie: (17)  866 12 67

Nasi partnerzy